You save: $ 2.80

20% discount
  • Condition: New
It will be shipped from our warehouse between Friday, July 05 and Monday, July 08.
You will receive it anywhere in United States between 1 and 3 business days after shipment.

Synopsis "Rezervor. Despre Alcatuirea Poemului: Critica Literara"

Reservoir: About Poems' Structure. Literary Criticism This book is in Romanian. Ladislau Daradici investigates poem structure in the works of 25 Romanian poets of today. Această ediţie a cărţii este publicată special pentru românii din diaspora.Citiţi cărţi în limba română! Veţi fi mai aproape de casă, de ţară.Comandaţi cartea de pe site-ul Amazon corespunzător ţării în care locuiţi şi nu veţi plăti transportul internaţional.Ladislau Daradici, prozator şi critic literar, membru al Uniunii Scriitorilor din România, examinează creaţia a 25 de poeţi în cartea sa Rezervor: Despre alcătuirea poemului pentru a descoperi structurile de bază ale liricii contemporane.Poeţii incluşi în această carte sunt: Nicolae BăciuţIoan BarbValeriu BârgăuSânziana BatişteIlie ChelariuRaul ConstantinescuNicolae CrepciaDaniel DăianVirgil DiaconuOctavian DoclinEugen EvuIoan EvuToni Constantin GeorgescuValentin IacobMariana PândaruAlexandru PetriaVasile PoenaruPaulina PopaIon Popescu-BrădiceniLiliana RusAurelian SîrbuIon ScorobeteConstantin StancuNicolae SzekelyVirgil Todeasă Iată ce ne spune autorul însuşi despre această carte: Peregrin perpetuu prin cărţile altora (poate pentru a nu sfârşi copleşit de tumultul lumii şi de scrierea propriilor mele proze), mă las furat de labirintul universurilor lor şi, ca orice împătimit, le caut esenţa, încercând să le desluşesc taina alcătuirii. Dezbrac poemele de slove şi de înţelesuri, într-un gest aproape intim, final, adăpostindu-le în rezervorul lăuntric al propriei mele alcătuiri; le dibuiesc intenţia şi le tălmăcesc sângerarea în limita putinţelor (şi neputinţelor) mele. Căci asta fac: interpretez poezia dinspre organizarea ei internă, şi doar în măsura în care a fost scrisă şi pentru mine, relevându-i gradul de unicitate, de generalitate şi de omenesc. Am avut în vedere douăzeci şi cinci de poeţi, analizând mii de poeme. Abordările nu depăşesc o mie cinci sute de cuvinte, ordinea autorilor în Rezervor fiind alfabetică. Am însoţit materialele de câte un poem, precum şi de precizarea publicaţiei în care au apărut. Mărturisesc că, atât lectura volumelor, cât şi colaborarea cu revistele literare m-a onorat, fiindu-le recunoscător poeţilor, dar şi slujitorilor publicaţiilor în cauză pentru acest privilegiu. Ladislau Daradici Cumpăraţi această carte! Vă deschide nebănuitele orizonturi ale frumuseţii poetice.Lectură plăcută!

Customers reviews

More customer reviews
  • 0% (0)