You save: $ 2.60

20% discount
  • Condition: New
It will be shipped from our warehouse between Friday, July 05 and Monday, July 08.
You will receive it anywhere in United States between 1 and 3 business days after shipment.

Synopsis "Candoare Si Exil in Poezia Si Proza Sanzianei Batiste: Critica Literara"

Candor and Exile in Sânziana Batişte's Poetry and Prose. Literary Criticism This book is in Romanian. Ladislau Daradici is the first literary critic to publish a monograph dedicated to the important poet and writer of today's Romania, Sânziana Batişte. Această ediţie a cărţii este publicată special pentru românii din diaspora.Citiţi cărţi în limba română! Veţi fi mai aproape de casă, de ţară.Comandaţi cartea de pe site-ul Amazon corespunzător ţării în care locuiţi şi nu veţi plăti transportul internaţional.Ladislau Daradici, prozator şi critic literar, membru al Uniunii Scriitorilor din România, s-a aplecat cu multă atenţie, grijă şi profesionalism asupra universului artistic al Sânzianie Batişte şi a realizat o monografie deosebit de bine scrisă, foarte necesară pentru înţelegerea operei acestei importante scriitoare contemporane: „Candoare şi exil în poezia şi proza Sânzianei Batişte."Nimic nu se mai poate adăuga la aceste cuvinte ale autorului. Un lucru, însă, se poate face şi trebuie făcut, pentru că dincolo de această cu adevărat exhaustivă analiză, se conturează portretul Omului Sânziana Batişte: modestie, lipsă de ostentaţie, sinceritate a trăirii, discreţie, căldură.Denisa TomaSânziana Batişte (Maria-Felicia Moşneang) este prozatoare şi poetă, membră a Uniunii Scriitorilor din România. Remarcată de Nichita Stănescu încă din 1981, debutează editorial în 1999, cu volumul de poeme Zodia Lupilor, urmând, în decurs de un deceniu, alte cinci volume, dintre care unul de proză scurtă. Cărţile scriitoarei sunt reeditate şi traduse în engleză, franceză şi maghiară. Prezenta lucrare este o încercare de aprofundare a acestor scrieri de o mare fineţe şi complexitate, excelând prin frumuseţe şi nobleţe, prin sinceritatea ideilor şi candoarea trăirilor, ca o expresie aleasă a sufletului omului pur. Dincolo de perspectiva critică, monografia oferă şi repere din viaţa şi activitatea literară a autoarei, precum şi o selecţie din referinţele critice apărute de-a lungul anilor.Ladislau DaradiciComandaţi acum această carte şi veţi pătrunde într-o lume plină de metafore, de mistere, de farmec şi totodată foarte primitoare.

Customers reviews

More customer reviews
  • 0% (0)